sunnuntai 15. joulukuuta 2013

Uusi talvisempi ulkoasu

Mitäs pidätte?



Tänään Heli oli kuvailemassa Taavia ja sovitettiin uutta jouluista rintaremmiä. Koska sellaista ei löydy valmiina, tilasin sen Heliltä. ;) Ja sain paremman, kun uskalsin edes kuvitella. 
 


 






Jokapaikassa on nyt niin liukasta ja illat taas pimeitä, ettei oikein mitään pysty ratsain tekemään. Kenttä muistuttaa luistinrataa ja maastoissa taas on niin pimeää iltaisin, ettei sinne huvita lähteä kävelemään. Kerkesin jo innostua siitä lumipeitteestä, jonka kanssa otsalampulla maastoillessa näkeekin jotain, mutta eipä ole lumesta, kun rippeet jäljellä. Plääh!

Sain houkuteltua Helinkin Taavin viereen poseeraamaan ja näinollen paikat kameran puolilla vaihtuivat. Se toki näkyi laadussa; suurin osa mun ottamista kuvista oli tarkentunut väärin... Mut harjoittelua, harjoittelua. ;)








Ainiin, onko kellään yhtä tyhmän näköistä hevoista? :D







3 kommenttia:

  1. Ihana uusi ulkoasu! Aivan täydellinen :). Ja Taavi on niin kaunis. Mulla ei oo silleen kosketusta kylmäverisiin mutta oon tykästynyt blogin kautta Taaviin. Tuntuu ihankuin tuntisi Taavin oikeasti, vaikka vaan netin kautta on nähnyt. Ois hauska joskus nähdä se livenä. Aiemmin pidin herasilmiä jopa rumina, mutta nyt oon toista mieltä. Myös yhdessä toisessa blogissa jota seuraan, on herasilmäinen hevonen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, että olen saanut jonkun ihastumaan kylmäverisiin Taavin kautta! Itse olen ihan tykästynyt tähän rotuun ja mitä olen jutellut muutaman muun saman rotuisen hevosen omistajien kanssa, niin näissä on tosi paljon samaa.
      Minäkään en aiemmin tykännyt herasilmistä, mutta jossain vaiheessa ne alkoivat kiehtoa minua ja nyt olen ihan niiden lumoissa. ;) Ne ovat niin kauniit ja ilmeikkäät. Alunperin ihastuin niihin bec-värisiin hevosiin, ne ovat omalla tavallaan hirveän kauniita. Mutta sitten mietin, että ne taitavat olla aika herkkiä valolle, siis kun iho on kokonaan vaaleanpunainen ja silmätkin niin vaaleat. Tiedän yhden valko-venäläisen, joka on juuri tällainen bec.

      Jos joskus liikut täällä Kymenlaaksossa päin, niin tule ihmeessä katsomaan Taavia! :)

      Poista
    2. Kylmäveriset on parhaita! Vuokraan itse yhtä kylmäverimix tammaa ja kivampaa hevosta saa hakea, ihana. Tällä on toinen silmä herasilmä :)

      Poista

Kommentit näytetään hyväksymisen jälkeen.