torstai 29. lokakuuta 2015

Pienen hetken kaikki onkin täydellistä




Tiedättekö, että olen vieläkin aivan ällikällä lyöty siitä klinikkareissusta. Kun on taas kerran mielessään luopunut, luovuttanut, miettinyt kaiken valmiiksi. Miten tästä edetään, mihin ollaan valmiita ryhtymään. Voinko pitää pelkän seuraponin jos siitä ei ole enää mihinkään käyttöön, miten huonot uutiset kerrotaan eteenpäin.. Ja sitten palaa klinikalta ponin kanssa tulevaisuus edessä. Ei ollut edes sitä nivelrikkoa siinä polvessa. Siitä olin jo lähes varma.





Koska tiedossani oli, että Rippe on sairastanut ainakin yhden, ehkä useammankin kaviokuumeen ennen minua, olin melko varma muutoksista kavioluissa. En voi sanoin kuvailla, mitä mielessä liikkui, kun marssin katsomaan tietokoneelta niitä kaviokuvia. Olin menossa tuomiolle. Meinasin itkeä pelkästä helpotuksesta, kun omakin silmä näki heti, ettei kuvissa mitään mainittavaa rotaatiota ollut. Ja kun se polvikin oli puhdas.. Menin hiljaiseksi. 







Ihan ensimmäiseksi palkitsin itseni ja ostin hyllyssä roikkuneeseen koulusatulaan vyön ja huovan. Se tuli postissa heti senjälkeen, kun Rippe oli sairastanut. Kohtalon ivaa, ajattelin. Saan myydä sen samantien eteenpäin. Se vieläpä istui ponin selkään hyvin, satasella ostamani Hubertuksen koulusatula. Nyt sitä päästään myös luultavasti kokeilemaan.

Klinikkareissun jälkeen iski aivan armoton väsymys. Olin ilmeisesti jännittänyt totuudenpäivää enemmän, kun osasin ajatellakaan.

Näköjään, kun tarpeeksi yrittää, niin joskus onnistaa.


6 kommenttia:

  1. Joskus jotain hyvääkin! Olen iloinen puolestasi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. :) Kyllä tämä oli sellainen piristysruiske, että joskus tosiaan voi käydä ihan hyvinkin. Sen verran on päätä hakattu seinään tämän harrastuksen osalta, että melko negatiiviseksi on ajatusmaailma muuttunut tahtomatta.

      Poista
  2. Oon niin iloinen ja helpottunut teidän puolesta, ihanaa että saitte klinikalta hyviä uutisia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Nyt uskaltaa taas ajatella vähän eteenpäin.

      Poista
  3. Olipa hyviä uutisia! Hienoa että poni on kunnossa!

    VastaaPoista
  4. Voin niin samaistua tuohon tunteeseen, luulee kaiken olevan mennyttä, ja sitten tulevaisuus onkin edessä! :) Aivan käsittämätön fiilis. Oon niin onnellinen teidän puolesta, onneksi kaikki kääntyi parhain päin! ♥

    VastaaPoista

Kommentit näytetään hyväksymisen jälkeen.